To know is the start of a love..

wakakaka..
Ade plak cakap pasal cinta2 ni..tak pro la nak cakap pasal cinta..
cume,nak menulis sikit..yela,kan ade yg kate,tak kenal maka tak cinta..
hehe..kenal je la,takyah cinta2..kui4

Extravaganza tentang aku:
  1. Aku lahir tak cukup bulan,7 bulan bertapa kat dalam perut,aku da berazam suh mama aku lahirkan aku..huhu..tader la,Allah da takdirkan aku lahir pramatang,so kena la duduk dlm inkubator 10 hari..(da la aku lahir wane biru2 badan seyh!orang kate,kalow lahir tak cukup bulan ni,antara jadi pandai tau bodoh,ye ke bebeno?tapi kan Allah da janji,sape yg usaha dy dapat..tader kaitan tol!
  2. Aku pernah kena heret g skul masa darjah satu!wohoho...nasib baik mama aku buat camtu,kalow tak,aku tak jadi macam sekarang,kan?(sayangi mama n abah ku selaloooo)
  3. Pernah memandai2 pergi switch off 'kipas' kat belakang pc tu..huhu..bukan sekali,tiga kali!!!rasa macam ape je bile da besar ni...hmmm...http://emo.huhiho.com
  4. Pernah terhiriskan tangan adik aku yg Arep dgn Pisau Lipat!!semata2 sebab dy kacau aku masa tengah asah pensil khat..(sejarah budak juvana) http://emo.huhiho.com kecoh satu sekolah pasal ni...sedey...(ni bukti syaitan akan menguasai kita kalu kita tak kawal marah..sabar lebih baik sebab kalau tak sabar akibatnya,lebih buruk daripada kita sabar..)
  5. Suka bercakap sendiri2,macam kes orang gila..tapi tak gila..da besar,baru aku tau yg 'bercakap dgn diri sendiri' ni,antara kunci keyakinan kpda diri sendiri..(eh,tapi kalau cakap sorang2 kat dinding,dgn kepala cam teleng2,tu korang kene hati2..erk!)
..n dah2 la tu,ecah mak enon...sampai sini jela...portfolio aku ni maHAL...hehe...tunggu la kalau aku berkeinginan nak berhikayat lagi..hoho~ http://emo.huhiho.com
tu je la..wallahu a'lam...wasssalam..ade yg tersirat tu kene la kaji sendiriiiii...http://emo.huhiho.com

    Comments

    Post a Comment

    Popular Posts

    KOLEKSI GOODREADS

    The Humans Who Went Extinct: Why Neanderthals Died Out and We Survived
    Recent Thought in Focus
    God and Man in the Qur'an
    The Positive Aspects of Tasawwuf: Preliminary Thoughts on an Islamic Philosophy of Science
    A New System of Philosophy-Science from the Biological Standpoint
    On Justice and the Nature of Man: A Commentary on Surah Al-Nisa' (4):58 and Surah Al-Mu'minun (23):12-14
    The Natural and the Supernatural in the Middle Ages
    God and Philosophy
    From Satori to Silicon Valley: San Francisco and the American Counterculture
    Islam and Secularism
    Philosophy: The Essential Study Guide
    Genesis and Development of a Scientific Fact
    Representations of the Intellectual
    Can Non-Europeans Think?
    The Holocaust Industry: Reflections on the Exploitation of Jewish Suffering
    Maus I: A Survivor's Tale: My Father Bleeds History
    Slowness
    The Architecture of Happiness
    The New Rulers of the World
    Seeds of Destruction: The Hidden Agenda of Genetic Manipulation


    Nurshafira Noh's favorite books »